14 Ekim 2012 Pazar

Çok afedersiniz kendimde degilim (kufurlu icerik)


Hah donovan- catch the wind çıktı shuffledan. Amınakodumun şarkısı babam afedersin, bu gece yazmak allahın emri. Bir anda irlanda tepelerinde çıplak ayakla koşup güneşi batırıyorum, bir yanda öğlen sıcağında okyanusta dalgalarla dens ediyorum boyle bir komiklikler şakalar. Görüntüler boş gözlerimin ardındaki perdede akarken mızıka sesi giriyor. O mızıkanın da ben amınakoyayım. Nerede lan mızıkam. 3 dakikalık tecavüz  şarkı. Şimdi lilililili diye yastık kılıfını başıma takıp kendi etrafımda dönmeye başlıycam. Hele şu mızıkayı bir bulsam. Çatlayana kadar üfleyeceğimi sanıyorsan yanılıyorsun. sen siktir olup giderken arkandan atmak için arıyorum. Dur biraz daha döneyim etrafımda kumsal iyi geldi. Evet ne diyordum dans mı ediyorduk. Ha yok sen siktir olup rüzgar peşinde filan koşacaktın çünkü ne demiştin; 'i gotta ramble'. tercümesi ben kendimi arıyorum ayağına sabahlara kadar neşeyle sevişip ardımda kirli çarşaflar bırakayım -imiş, amınakodumun ingilizcesi bir bok anlamamışım ben. Allahıma buldum mızıkayı. Neyse sen git hadi de ben şu şarkıya çalışayım bari. Tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakacagım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder